1. Home › 
  2. › 
  3. › 
  4. Hoe betaal ik mijn inschrijving?

Hoe betaal ik mijn inschrijving?

Categorie: Algemeen

De totaalprijs staat vermeld op de infopagina van uw gekozen leertraject. Na uw inschrijving krijgt u een registratiemail voor het leerplatform alsook een factuur. U verbindt zich ertoe de factuur te betalen na ontvangst ervan om zo toegang te kunnen krijgen tot de inhoud van uw opleiding/examen op het leerplatform.

Vermeldt u zeker de gestructureerde mededeling? Het helpt ons uw betaling correct te verwerken.

Kreeg u geen factuur? Neem dan zeker contact op met onze facturatiedienst via fv@febelfin-academy.be of gd@febelfin-academy.be.

Betaalt u met uw kmo-portefeuille? Hier vindt u meer informatie.
Rekeningnummer Febelfin Academy: IBAN BE26 7360 0148 0629
Ondernemingsnummer: 0884.672.365
Btw-nummer: Febelfin Academy is niet btw-plichtig (vzw)

Andere vragen in deze categorie

  1. Hoe kan ik mij inschrijven voor een opleiding of een examen?
  2. Hoe weet ik of ik ingeschreven ben?
  3. Ken ik de Algemene Voorwaarden van Febelfin Academy?
  4. Kan ik mijn inschrijving annuleren of verplaatsen?
  5. Kan iemand anders in mijn plaats deelnemen?
  6. Wat te doen wanneer ik te laat kom?
  7. Waar kan ik mijn certificaten bekomen?