1. Home › 
  2. › 
  3. Professioneel klantgericht telefoneren

Professioneel klantgericht telefoneren

Niveau Basic
Type opleiding Klassikaal

Geef ons uw interesse door indien er geen datum beschikbaar is, de geplande datum voor u niet past en/of deze sessie volzet is. Van zodra een vijftal personen ingeschreven zijn op de interesselijst stellen wij u een nieuwe datum voor. Uw inschrijving op de interesselijst is kosteloos en zonder enige verplichting.

Schrijf u in op de interesselijst

Doelgroep

Alle medewerkers die regelmatig telefonische contacten hebben met Klanten en die hun professionele aanpak willen optimaliseren: Interne Commerciële Medewerkers, Externe Commerciële Medewerker, Contact-Center Medewerkers, enzomeer.

Vereiste voorkennis

Basic level: Er is geen specifieke voorkennis vereist voor deze opleiding.

Programma

Inhoud

Doel van de opleiding & praktische afspraken:

Praktische informatie

Duurtijd: 1 dag opleiding

Uren: 9u-17u (6 lesuren per dag)

Plaats: Febelfin Academy, Aarlenstraat 80, 1040 Brussel

Extra info:

Methodologie

Vorm: Klassikaal

Lesmateriaal: Powerpoint presentatie (slides)