Klantgericht communiceren wordt steeds belangrijk. Het bepaalt immers hoe de klant jouw bedrijfdiensten ervaart. De opleiding helpt je om een hoog professioneel niveau te bereiken met betrekking tot alle soorten klantencommunicatie. Daarnaast helpt het je de juiste keuzes te maken qua communicatiemiddel en biedt het je tips & trics om om te gaan met moeilijke communicatie situaties.
Deze opleiding heeft als doelstelling om:
een hoog professioneel niveau bereiken op het vlak van fysisch onthaal, inkomende en uitgaande telefonische communicatie en emailcommunicatie;
correct leren omgaan met moeilijke communicatie-situaties, waarin je persoonlijk klantgericht maar assertief moet communiceren;
de beste keuze maken m.b.t. het gepaste communicatiemiddel: bellen of mailen of een ontmoeting organiseren?
Geef ons uw interesse door indien er geen datum beschikbaar is, de geplande datum voor u niet past en/of deze sessie volzet is. Van zodra een vijftal personen ingeschreven zijn op de interesselijst stellen wij u een nieuwe datum voor. Uw inschrijving op de interesselijst is kosteloos en zonder enige verplichting.
De opleiding kan gevolgd worden door verschillende doelgroepen:
Basic Level: Er is geen specifieke voorkennis vereist voor deze opleiding.
Duurtijd: 1 opleidingsdag
Uren: 9u-17u (6 lesuren)
Plaats: Febelfin Academy, Aarlenstraat 80, 1040 Brussel
Extra info:
Type opleiding: Classroom maar bijzonder interactief
Opleidingsmateriaal: PowerPoint presentatie
Docenten: Fred Hamerlinck, Mattias Sergeant, Bert Mertens of Johan Van Der Haewaert van Mindstretch