1. Home › 
  2. › 
  3. Klantgericht communiceren

Klantgericht communiceren

Klantgericht communiceren wordt steeds belangrijk. Het bepaalt immers hoe de klant jouw bedrijfdiensten ervaart. De opleiding helpt je om een hoog professioneel niveau te bereiken met betrekking tot alle soorten klantencommunicatie. Daarnaast helpt het je de juiste keuzes te maken qua communicatiemiddel en biedt het je tips & trics om om te gaan met moeilijke communicatie situaties.

Deze opleiding heeft als doelstelling om:

Niveau Basic
Type opleiding Klassikaal

Geef ons uw interesse door indien er geen datum beschikbaar is, de geplande datum voor u niet past en/of deze sessie volzet is. Van zodra een vijftal personen ingeschreven zijn op de interesselijst stellen wij u een nieuwe datum voor. Uw inschrijving op de interesselijst is kosteloos en zonder enige verplichting.

Schrijf u in op de interesselijst

Doelgroep

De opleiding kan gevolgd worden door verschillende doelgroepen:

Vereiste voorkennis

Basic Level: Er is geen specifieke voorkennis vereist voor deze opleiding.

Programma

Inhoud

Praktische informatie

Duurtijd: 1 opleidingsdag 

Uren: 9u-17u (6 lesuren) 

Plaats: Febelfin Academy, Aarlenstraat 80, 1040 Brussel

Extra info:

Methodologie

Type opleiding: Classroom maar bijzonder interactief

Opleidingsmateriaal: PowerPoint presentatie 

Docenten: Fred Hamerlinck, Mattias Sergeant, Bert Mertens of Johan Van Der Haewaert van Mindstretch