1. Home › 
  2. › 
  3. De basis van social media voor bankkantoren

De basis van social media voor bankkantoren

Verwijderen Favoriet Opslaan

Sociale media zijn niet meer weg te denken in de communicatiestrategie van tussenpersonen. Nochtans is het niet eenvoudig om deze op een zinvolle manier in te zetten. Elk kanaal heeft specifieke kenmerken, troeven en valkuilen. Je aanwezigheid op de social media vergt ook aandacht voor juistheid en de actuele waarde van de info. Er is een voortdurende update nodig. 

Doelstelling

Je krijgt een rugzak met tips mee om sociale media op een waardevolle manier te integreren in de communicatie van je kantoor

Doelgroep

Lesinhoud

Opmerkingen

Categorie Informatica
Type opleiding Klassikaal

Beschikbare data

Startdatum: 10/06/2020 - Einddatum: 10/06/2020

Startdatum: 27/10/2020 - Einddatum: 27/10/2020

+ Bekijk meer data

Ik schrijf mij in

Geef ons uw interesse door indien u er geen datum beschikbaar is, de geplande datum voor u niet past en/of deze sessie volzet is. Van zodra een vijftal personen ingeschreven zijn op de interesselijst stellen wij u een nieuwe datum voor. Uw inschrijving op de interesselijst is kosteloos en zonder enige verplichting.

Schrijf u in op de interesselijst

Doelgroep

Tussenpersonen in bank-en beleggingsdiensten, Medewerkers, Verzekeringstussenpersonen, Kredietbemiddelaars

Docenten

Davy Verbeeck
Davy Verbeeck is zaakvoerder van het communicatiebureau Mindsetting, gespecialiseerd in de bank- en verzekeringssector