1. Home › 
  2. › 
  3. De basis van social media voor bankkantoren

De basis van social media voor bankkantoren

Verwijderen Favoriet Opslaan

Sociale media zijn niet meer weg te denken in de communicatiestrategie van tussenpersonen. Nochtans is het niet eenvoudig om deze op een zinvolle manier in te zetten. Elk kanaal heeft specifieke kenmerken, troeven en valkuilen. Je aanwezigheid op de social media vergt ook aandacht voor juistheid en de actuele waarde van de info. Er is een voortdurende update nodig. 

Doelstelling

Je krijgt een rugzak met tips mee om sociale media op een waardevolle manier te integreren in de communicatie van je kantoor

Doelgroep

Lesinhoud

Opmerkingen

Categorie Informatica
Type opleiding Klassikaal

Beschikbare data

Startdatum: 10/06/2020 - Einddatum: 10/06/2020

Ik schrijf mij in

Doelgroep

Tussenpersonen in bank-en beleggingsdiensten, Medewerkers, Verzekeringstussenpersonen, Kredietbemiddelaars

Docenten

Davy Verbeeck
Davy Verbeeck is zaakvoerder van het communicatiebureau Mindsetting, gespecialiseerd in de bank- en verzekeringssector